MITT OCH DITT

Mormonen, republikanen och mångmiljardären Mitt Romney (allt annat än mittenpolitiker) insåg att han hellre vill köpa pizza för sina miljoner än att bränna dem på en kampanj som ändå inte kommer att kunna lyckas, varpå han ikväll meddelade att han hoppar av presidentvalet i USA 2008.
image189
Fritt fram för McCain, med andra ord. Om nu inte den konservativa, kristna högern lyckas mobilisera tillräcklig kraft för att få fram sin kandidat Mike Huckebee till seger. Något som verkligen skulle vara en skam men samtidigt skulle underlätta rejält för Demokraterna.

Men - för att sammanfatta:

Mitt Romney hoppar av.
Kanske Mitt Afrika väljer att kliva på tåget.
image190
Något säger mig dock att både Robert Redford och Meryl Streep stödjer Demokraterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0