ETT JÄVLA DRAG

Jag har varit dålig på att uppdatera bloggen på ett tag. Inte för att det saknats saker att skriva om.
Inte alls....tvärtom.

I torsdags exempelvis hade Törnströmska studentlunch med sedvanlig "underhållning".
Ett av årets mest bejublade - som jag upplevt det - inslag var ett nummer som undertecknad själv var inblandad i.

Jag, min kollega Bosse och tre övriga lärare iklädde sig diverse lösa artiklar i syfte att föreställa Spice Girls.
Till tonerna av deras genombrott Wannabe hoppade vi runt och showade. Själv var jag Sporty Spice (den enda tjejen i bandet med någon typ av talang...Melanie C, alltså).

Så här ser Bosse ut när han provar ut kläder:


Det visade sig dock att guldlamé var lite väl extremt. Dessutom är det sällan som Posh Spice syns i denna outfit.
Istället blev det så här:

Foto: Eelin Karlsson, BLT

Bosse som Posh Spice, jag som Sporty Spice

Och jag som strängt taget gör detta på min fritid....märkligt....

Kommentarer
Postat av: Lilla Blå

Bosse - spelar han i Stones? Han verkar bekant...

2008-06-14 @ 10:46:01
URL: http://www.lillabla.wordpress.com
Postat av: Mattias

Nä men han sägs vara släkt med Owe Thörnkvist. Åtminstone de dagar Owe går i högklackat.

2008-06-15 @ 18:36:06
URL: http://nonsensakuten.blogg.se/
Postat av: Ewa

Ni har valt fel bana pojkar!

2008-06-16 @ 21:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0