PIGGA BARN GÖR INGEN TVÄTT

Fredag kväll. Tvättstuga (där satt den!).
Blogg. Köksrengöring. Vin.

Svårt att tvätta, jag är ensam med dem ikväll, Sara jobbar och de måste förstås somna in innan jag kan lämna lägenheten. Tvätten är blöt. Hinner den torka i tid? Det är kvällens cliffhanger. Jag lever på den, tar till mig den..spänningen...

Barnen som varit småförkylda och lite febriga har börjat förskjuta dygnet och har svårt för att sova. På måndag är det tänkt att de skall återvända till dagis redan klockan 07.30 på morgonen, hur nu det skall gå. Fast å andra sidan får de jättegärna sova ut riktigt, riktigt länge imorgon bitti.

Stor risk...

Skall jag se på tv?
Eller kanske en DVD. Vad känner jag för att se?
Nån riktigt gammal rulle. Kanske Midnight Cowboy...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0