LÅTER JÄVLIGT LOCKANDE

Har gått omkring i fem dagar nu och varit partiellt döv, håller på att bli vansinnig!
Det slog lock för ena örat (det högra om någon undrar) i torsdags morse och sedan dess har min hörsel varit gravt nedsatt.

(Nedan följer ingånde detaljer som kan hoppas över, om man äter frukost eller annat):

Det gör inte ont i örat, det är troligen ingen vaxpropp då jag droppat rikligt med Revaxör i skiten...har försökt med tryckutjämningar och att hålla för näsan vid nysning men inget hjälper.
Igår började örat susa lite lätt men som sagt...det gör inte ont.

Eftersom jag är hypokondriker (självklart...alla stora konstnärer är hypokondriker...) planerar jag att gå till doktorn tämligen snart om inte denna åkomma upphör.

Aaaaaaargh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0