STRANDHATT PÅ, TYSKARNA KOMMER...

Har haft strandhattspremiär idag.
Då är det verkligen sommar, kan jag säga.

Jag brukar sommartid alltid bära samma gamla, militärgröna beppemössa. Den är solblekt, noppig och urtvättad.
Troligen liknar jag översten i M.A.S.H när han skall ut och fiska.

Köpte den i Grekland 2002 och den har blivit ett av mina säkraste sommarkännetecken (partiell solbränna över kulmagen och fnasig näsa är några andra).

Med andra ord är säsongen igång och nu är det bara en tidsfråga innan de anländer:


Kommentarer
Postat av: Tesstamente

Don't mention the war!



Älskar Mr Fawlty, dom görs inte så längre (med betoning på SÅ).

2009-05-26 @ 18:37:32
URL: http://tesstamente.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0