GODA KRISTIANSTADSAMBASSADÖRER?

Vi har varit i Skåne och hälsat på mina föräldrar i helgen.
Vi avnjöt en traditionell gåsamiddag även om alla är fullt införstådda med att det som vi stoppar i oss egentligen är kalkon men strunt samma. Maten var utsökt. Vinet landade på rätt ställe.



På tåget hem från min födelsestad Kristianstad ögnar jag igenom en tidning, där man kan läsa om TV6 och nypremiären av fulsåpan Paradise Hotel.

Det visar sig att av elva deltagare, är två stycken från Kristianstad.
En av dem heter Karolin Kahksa (bara det...) och den andra är något mera omtalad, då hon inte bara är den som har sex redan i första avsnittet, utan dessutom är dotter till den ökände återfallsförbrytaren Lars-Inge Svartendbrandt, förlåt...Ferm...

Hennes namn är Jacqueline Ferm och hon väljer att när Aftonbladet intervjuar henne, främst lyfta fram att hon "gillar killar med liten pung".
Okej. Då vet vi det.
Paradise Hotel sänds söndagar klockan 22.00 i TV6. Missa det för guds skull!

Medan du funderar på hur du skall lyckas undvika ovan nämnda program vill jag påminna dig om några andra, erkänt habila kulturpersonligheter från Kristianstad:

LASSE STEFANZ, dansband

LYDIA CAPPOLICHIO, journalist

SIBEL REDZEP, Idoldeltagare

BO LUNDGREN, fd moderatledare och skatteminister

ANN-LOUISE HANSON
, schlagersångerska

ELISABETH TARRAS-WAHLBERG
, nästan kunglig

För mer info, klicka här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0