BATTLE WITH SISSEL KYRKJEBÖ

Sissel: -Låt mig få tända ett ljus

Jag: -Va? Visst...varsågod

Sissel: -Tända det bara för dig

Jag: -Tack, det var vänligt

Sissel: -Färga din värld röd och klar

Jag: Jaha...jaja...visst...

Sissel: -Se hur du glittrar till svar

Jag: Glittrar? Skämtar du?

Sissel: -Ute går natten till ro

Jag: -Sliten klyscha

Sissel: -Bygger en gnistrande bro

Jag: -Öresund?

Sissel: -Fram till vårt festglada hus...

Jag: Gillar det ordet...festglad...man blir upprymd

Sissel: -Där jag vill tända ett ljus

Jag: -Jag har redan sagt att det är okej

Sissel: -Ett ljus för bara dig och mig

Jag: Sluta tjata, tänd det nu...

Sissel: Ett ljus för bara dig och mig

Jag: KOM IGEN!!!

Sissel: -Låt mig få tända ett ljus

Jag: -Bara gör det, okej...

Sissel: -Värma dig om du är kall

Jag: -Nej, det är lugnt...

Sissel: -Nynna en sång som du kan

Jag: -Har svårt att se att vi skulle ha en gemensam musiksmak men visst...helan går, kan du den?

Sissel: -Ser hur du ler lite grann

Jag: -Ironi!
 

Kommentarer
Postat av: PaljettenQ

skrattar... ju

2010-12-06 @ 14:22:53
URL: http://paljettenq.wordpress.com
Postat av: Mattias

Det är tillåtet...

2010-12-06 @ 21:18:57
URL: http://nonsensakuten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0