MELÉN DISKADES

Du kanske minns att jag bloggat om Paul Melén; lokalpolitikern som hoppade av Ensam mamma söker eftersom hans döttrar inte gillade att pappa tramsade runt i kommersiell tv.
Nu till våren var han aktuell för Kanal 5:s dokusåpa Dejting In The Dark.

Enda kruxet var att Mr Melén var alltför kändiskåt och därför tipsade media om sin kandidatur till såpan i förväg.
BLT la ut nyheten på sin webb innan castingen varpå produktionsbolaget - när de gjorde sin sedvanliga scanning av internet för att kontrollera sökande personers allmänna tillstånd - hittat artikeln och därmed kan hävda att Melén brutit mot reglementet.
Deltagarnas identitet måste nämligen förbli topphemlig innan inspelningarna drar igång.

Men Paul hänger inte läpp för detta. Mötte honom i morse på stan. Han sa:
-Jag får väl börja odla lite grödor så att jag kan ta mig vidare till Bonde söker fru....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0