KOMMENTARER SOM DÖDAR

Känner du igen dig i detta:
Nästan alltid när jag är ute och kommenterar andras bloggar blir min kommentar den sista som publiceras.
Jag skriver något dumdristigt eller smålustigt och efter min kommentar kommer.......ingenting...

Av detta kan man dra tre slutsatser:

1. Det jag skrivit är så utomordentligt briljant och världsförbättrande att ingen av de andra bloggläsarna anser det möjligt att kunna överträffa mina filosofiska resonemang och därför avstår från att kommentera.

2. När folk ser min kommentar tänker de: vilken ärkeloser. Han är ju helt kaputt i huvudet. Honom vill jag verkligen inte dela kommentatorsutrymme med.

3. Inlägget är så gammalt att ingen längre orkar scrolla ner för att läsa det, ännu mindre kommentera vad som skrivits.

Misstänker att det beror på 3, hoppas på 1 men svaret står nog mest att finna i slutsats 2.

Kommentarer
Postat av: PaljettenQ

Jo, det är knepigt det där med kommentarer. Jag vet inte alltid vad man kan säga... vissa blogginlägg kan ju vara hur briljanta och bra som helst, men det tillför inget att säga något.

Jag tror ju att de flesta som trillar in hos mig trillar ut snabbt som fan igen för att de har hamnat helt fel. När de googlar efter "smisk på stjärten" så blir de besvikna... När de söker "tarmsjukom vid nattarbete" så inser de att jag inget kan om ämnet... osv.

Så ofta ser man på besöksstatistiken att många knackar på få säger hej.

Så jag säger Hallojsan, och tack för många bra inlägg :)

2010-01-19 @ 21:43:54
URL: http://paljettenq.wordpress.com
Postat av: Hillton

Mycket talar för nr 1.

2010-01-20 @ 14:15:20
Postat av: nipe

Tro du på ettan, lille vän. Moaahahahaha... ;-)

2010-01-20 @ 21:51:30
URL: http://enlitenplatsietern.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0