TORR BAKOM ÖRONEN

En kompis och jag diskuterade DN:s politiske chefredaktör för en tid sedan.
Jag hade sagt att jag beundrade hans pålästhet och konstaterade att jag i mångt och mycket delar hans analyser av samtiden.
Min kompis kunde hålla med om att han visserligen var begåvad som kommentator men undrade varför han inte tuffar till sin framtoning.
-Han ser ju ut som en jävla skolpojke, han borde ju rufsa till håret och spänna av lite. Frågan är väl om han egentligen är torr bakom öronen.

Den där meningen har hängt kvar sedan dess. När jag sedan hittade den här bilden är jag dock övertygad.
Han är torr bakom öronen; det måste han vara, det finns ju nämligen så gott om plats för frottéhandduken...


Kommentarer
Postat av: Bengt

Siktade öronen när vi var ute till Sandhamn i augusti. Såg dem när innehavaren genomförde en förmodligen otorr måltid i down town Sandhamn. Är det brorsan som har varit i blåsväder, i samband med byggplanerna för Norra stationsområdet?

2010-09-14 @ 20:50:54
URL: http://bengtbernstrom.blogspot.com/
Postat av: Nonsensakuten

Säger som politikern: -Jag känner inte till det enskilda fallet men troligen syftar du på hans pappa.

2010-09-14 @ 21:21:30
URL: http://nonsensakuten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0