ATT DELA ETT ÄPPLE

För en tid sedan blev jag belönad med detta fabulösa internet-äpple, helt allergifritt och märkbart syntetiskt:
Belöningen kom från Vita Brevis, en av mina bloggläsare.
Man rörs ända in i själen av sån här omtanke och idén är också (har jag fått reda på) att man (om man inte är en självisk jävel som jag) skall skicka äpplet vidare till någon annan.
Detta tänker jag göra och valet av offer blir lätt; en bloggare vars inlägg rör sig inom samma populärkulturella sfär som mina egna och vars humor kretsar kring lika delar kulturell ironi som politisk samtidssatir.
Därför kastar jag med varma händer och med stolthet vidare äpplet till Dagdrivarklubbens ansvarige utgivare.
Där får du nåt att bit i, Walker!

Kommentarer
Postat av: walker

En ny Apple! Nämen det är alldeles för mycket, var kan jag hämta ut den någonstans?! Är det på SIBA eller Onoff? =D



Tackar för äpplet! Ska försöka hitta någon lämplig kandidat för äpple.

2011-04-14 @ 22:59:31
URL: http://dagdrivarklubben.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0