QUEENS 40 BÄSTA

Som en slags bloggterapi har jag kört igång ännu ett tröstlöst projekt.
Det handlar om den nya bloggen Queen40 där det är tänkt att jag skall räkna ner de i mitt tycke 40 bästa låtarna med bandet.
Att det blev just en topp 40-lista (de har gjort närmare 150 studioinspelningar) kommer sig av att det i år är exakt 40 år sedan Queen bildades.
Häng gärna med i nedräkningen. Uppdateringen kommer att bli sporadisk, vilket gör det svårt att säga när hela listan är klar. Om du verkligen hatar Queen hoppas jag att du ändå får ut något av bloggen, då den är kryddad med sedvanlig ironi, då detta känns nödvändigt. Det är ändå rockmusik och inte atomfysik vi snackar om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0