HYGBALD VILL LEDA KD

Allt fler namn ansluter sig nu till skaran av kandidater till partiledarposten för Kristdemokraterna.
Senast i raden är Hygbald Tosting från Hyltebruk.
Tosting är för närvarande suppelant i Barn- och ungdomsnämndens presidiekommité och har varit Kristdemokrat sen klockan 12.45 förra måndagen.
Han säger att det behövs en förändring.
-Det är dags att tänka på framtiden och jag vet att jag är den person som kan gjuta nytt mod i medlemmarna och skapa en fräsch politik, följa med min tid och fånga den nya tidens version av verklighetens folk, de som inte minns hur det var 2007. Jag kandiderar som en ny och bestämd ledare med blicken hårt fästad framåt, säger han i en kommentar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0