MAN TUGGAR FRADGA

Förlåt att jag stör i julmyset och dödar stämningen. 
Vill bara skriva av mig min ångest efter att ha genomlidit ett James Bond-quizExpressen.se. 
Jag fick 12 rätt av 14 (men nog om det). 
 
Fråga 12 förbryllade mig. 
Sean Connery och Roger Moore har nämligen gestaltat Bond vid sju olika tillfällen vardera. 
Enda skillnaden är att Connery gjort en film utanför den officiella Bondserien; Never Say Never Again från 1983. 
Så som frågan är formulerad är den omöjlig att besvara då bägge har "gjort flest roller", dvs ingen av dem har  spelat Bond vid fler tillfällen än den andre. 
Hinner inte blogga om detta mer, då jag har för avsikt att skicka ett skarpt formulerat mejlt till Thomas Mattson för att försöka få till stånd nån slags upprättelse. 
 
Kolla in min Bondblogg så länge, vet ja!

Kommentarer
Postat av: Lilla Blå

Gjorde också det där testet men resultatet talar vi tyst om... God jul, käre du.

2012-12-23 @ 16:20:07
URL: http://www.lillabla.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0