DOM ANDRA

I veckan lanserade den funkiga kabaréorkestern Kent sin nya singel 999 och vilka låtar som kommer att finnas med på nya skivan Jag är inte rädd för mörkret som släpps i april.
Tio spår som av många fans självklart känns efterlängtade. Så mycket skönare då att kunna konstatera att Kent också spelat in ett antal låtar som trots sin uppenbara verkshöjd ändå inte lyckades komma med på plattan.
Nonsensakuten har tagit del av materialet och kan idag presentera en lista på nyskrivna Kentlåtar som av någon anledning inte lyckades kvala in.
Dessa är:
Midnatt i Madrid (4.32)
Glycerin (4.55)
Ondskans oas (2.45)
Brutalsockrad (3.43)
Kaviarsjäl (7.12)
Stetoskopspegel (4.23)
EX 88 (1.10)
Du som dog förgäves (3.37)
Dom som kom till Gent (3.18)
Mannekängminne (2.51)
Sancho Panzas problem (8.48)

Kommentarer
Postat av: Jonas (SEX NOLL TVÅ)

+1

2012-03-30 @ 12:13:38
URL: http://sexnolltva.blogg.se/
Postat av: Vita Brevis

De flesta Kent-skämt är bortkastade på mig. Jag har dock hört en Kent-cover med Glada Hudik "Sverige"...det är allt jag har att säga om Kent

2012-03-31 @ 17:58:21
URL: http://vitabrevis.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0