BALLOONFIGHTER

Det är inte så ofta jag länkar till andra bloggar.

(Nu hör man en liten sång som kollektivt viskas ute i bloggosfären. De sjunger: Burn motherfucker, burn!)

Jag är en ganska flitig bloggläsare men håller mig oftast i trygga vatten, bland de 10-15 bloggar jag "skapat" någon slags gemenskap till; vi som kommenterar hos varandra och tjoar och hojtar och så vidare. Tack för att ni finns.
Ingen nämnd, ingen glömd.

Ibland upptäcker man nytt. Ballonfighter är en härligt ironisk blogg med underbart träffsäkra teckningar.

Skrattade gott åt det här inlägget, det som handlar om "jobbmappen". Känns träffande.

Kommentarer
Postat av: Bianca

tips, den första länken i inlägget fungerar inte. =)

2009-04-25 @ 10:16:01
URL: http://biancaioslo.blogg.se/
Postat av: Nonsensakuten

Oops. Det blev ett o för lite. Nu är det fixat ;)

2009-04-25 @ 20:39:41
URL: http://nonsensakuten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0