HELG-UPDATE

Har varit en händelserik helg och ännu är det inte över.
Igår var Elsa hos en kompis hela dagen och det blev enbart Ville över för mig och Sara att ta hand om.
Jag säger som Martina Haag: "att bara ha ett barn är lite som att ha en hamster eller nåt..."

Vi begav oss till ett Saltö med växlande molnighet och vind.
Såg sedan fotbollslandslaget spela som yra höns på tv.
Är inte Kim Källström lite lik Totte Wallin?
Han spelade i vart fall ungefär som Totte skulle ha spelat, om han klivit in på planen..
Idag skall vi rösta i EU-valet (har slutligen lyckats finna en kandidat som passar mig) och sedan ta hand om en annan av Elsas kompisar samt bjuda hennes föräldrar och lillebror på lasagne.

Vi hörs av...

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Eftersom jag är en smula ointreserrad av sport, visste jag inte ens om att dom spelade. Min Mor på 77 upplyste mej om förlusten per sms. Jaja.

2009-06-07 @ 15:02:41
URL: http://osloskanskan.blogspot.com
Postat av: Nonsensakuten

Eftersom man är skåning, svider inte danskarnas seger allt för hårt, dock...

2009-06-08 @ 08:16:28
URL: http://nonsensakuten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0