SOM EN DRÖM

Febern verkar nu ha släppt men de konstiga drömmarna hänger kvar.

Sara påstår förvisso att jag drömmer de tråkigaste drömmarna i världshistorien.
Jag kan vakna och berätta att jag drömt något väldigt konstigt.
-Jaha...vadå? frågar Sara.
-Jag drömde att Sveriges Radio bytte logga! säger jag entusiastiskt.
Sara bara himlar med ögonen, suckar och tvingar i sig sitt morgonkaffe.

Inatt hade jag dock följande dröm:
Några affärsmän i fina kostymer hade gjort en avgörande affär. Nu skulle köparen delbetala till säljaren iform av någon slags handpenning.
Efter ett tag visar det sig att handpenningen består av ett rör med chips från Pringles.
Säljaren frågar:
-Och du har med dig...röret?
-Jajamen, säger köparen och lyfter upp ett rör med Sourcream & Onion-chips...

Vad kan ha triggat igång den drömmen? Var det gårdagens avsnitt av DraknästetSVT?

Kommentarer
Postat av: Hillton

Man ska ta en kraftig konjak när man är sjuk. Man blir inte friskare, men det är roligare att vara sjuk.

2010-03-25 @ 18:34:46
Postat av: Nonsensakuten

Instämmer. Emellertid har jag letat överallt här hemma men hittar ingen konjak. Verkligen förbryllande.

2010-03-25 @ 18:54:26
URL: http://nonsensakuten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0